Szkolenia polecane | |
Profesjonalna obsługa klienta w urzędzie – warsztaty dla pracowników administracjiJ.G.Training szkolenia specjalistycznePodczas szkolenia omówimy następujące zagadnienia: komunikacja z klientem urzędu, reguły profesjonalnej obsługi klienta, komunikacji werbalna i niewerbalna, zasady komunikacji mailowej, badanie potrzeb klienta, typy osobowości klienta. Najbliższy termin: 2025-06-16 - 2025-06-16 Lokacja: online, Mazowieckie |
790.00 zł 971.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Obsługa reklamacji i skarg - jak profesjonalnie zadbać o dobre relacje i interes firmyJ.G.Training szkolenia specjalistyczneSzkolenie 2-dnioweSzkolenie z obsługi reklamacji i skarg obejmuje m.in. następujące zagadnienia: metody i narzędzia obsługi reklamacji i skarg, prawne aspekty reklamacji, typy klientów w kontekście reklamacji i skarg, asertywna komunikacja z różnymi Najbliższy termin: 2025-10-14 - 2025-10-15 Lokacja: online, Mazowieckie |
1490.00 zł 1832.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
ZGŁOSZENIA CELNE – szkolenie z warsztatami. Przygotowanie i obsługa zgłoszeń celnych z uwzględnienieJ.G.Training szkolenia specjalistyczneSzkolenie jest przeznaczone dla przedsiębiorców, pracowników działów finansowych, logistyki, jak również agentów celnych i innych osób zainteresowanych praktyczną wiedzą w zakresie przygotowania i obsługi zgłoszeń celnych. Najbliższy termin: 2025-06-09 - 2025-06-10 Lokacja: online, Mazowieckie |
1590.00 zł 1955.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
AI w praktyce – sztuczna inteligencja i jej zastosowanie w pracy zawodowej. Szkolenie przy komputeraJ.G.Training szkolenia specjalistycznePodstawy AI i NLP, ChatGPT, tworzenie i optymalizacja promptów, implementacja zaawansowanych technik AI, automatyzacja procesów, analiza i interpretacja danych z AI w kontekście biznesowym, zarządzanie projektami AI Najbliższy termin: 2025-06-26 - 2025-06-27 Lokacja: online, Mazowieckie |
1490.00 zł 1832.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Zarządzanie sprzedażą w praktyce – jak skutecznie realizować cele sprzedażoweJ.G.Training szkolenia specjalistyczneSzkolenie obejmuje m.in. zagadnienia: rola i znaczenie klienta w zarządzaniu sprzedażą, monitorowanie wyników i rozwój sprzedaży, zarządzanie zespołem sprzedaży, mierzenie wyników i udzielanie feedbacku, ustalanie celów sprzedażowych Najbliższy termin: 2025-06-26 - 2025-06-27 Lokacja: online, Mazowieckie |
1490.00 zł 1832.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Przemieszczanie wyrobów akcyzowych z wykorzystaniem systemu EMCS 2PLJ.G.Training szkolenia specjalistyczneCelem szkolenia jest zapoznanie uczestników z wiedzą niezbędną w zakresie obsługi przemieszczania w systemie EMCS2 i na platformie PUESC wyrobów akcyzowych z zawieszona akcyzą, jak i zwolnionych z akcyzy ze względu na przeznaczenie. Najbliższy termin: 2025-06-16 - 2025-06-16 Lokacja: online, Mazowieckie |
890.00 zł 1094.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Lean Management – jak efektywnie zarządzać nowoczesnym przedsiębiorstwem. Szkolenie warsztatoweJ.G.Training szkolenia specjalistyczneSzkolenie obejmuje m.in. następujące zagadnienia: pięć zasad Lean Management, narzędzia Lean Management, wdrażanie Lean Management w organizacji, metody mierzenia efektów wdrożenia Lean. Najbliższy termin: 2025-08-07 - 2025-08-08 Lokacja: online, Mazowieckie |
1590.00 zł 1955.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Reklamacja, rękojmia i gwarancja w obrocie handlowym i konsumenckim. Aspekty prawne odpowiedzialnoścJ.G.Training szkolenia specjalistyczneNa szkoleniu powiemy m.in. jakie akty prawne regulują problematykę rękojmi i gwarancji, czym charakteryzuje się umowa w obrocie profesjonalnym i konsumenckim, jaka jest definicja wady rzeczy w obrocie profesjonalnym i konsumenckim. Najbliższy termin: 2025-06-12 - 2025-06-13 Lokacja: online, Mazowieckie |
1590.00 zł 1955.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Szkolenia obsługa klienta Online
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.